Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Dokumentacja z audytu

Zaczęty przez Użytkownik, Październik 05, 2022,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Użytkownik

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie archiwizacji dokumentacji z audytu. Według JRWA dokumentacja z audytu - sprawozdania, plany itp. (kat. A). Co jednak z dokumentami roboczymi do audytu ? Szczególnie chodzi mi tutaj o korespondencję z jednostkami w sprawie przeprowadzonego audytu, kopie jakiś dokumentów, których audyt dotyczył. Czy powinno się wszystko razem przechowywać jako kat. A ? Czy rozdzielić to w jakiś sposób ? Będę wdzięczna za podpowiedź :)

Barsa

Dla mnie raczej to jest całość "sprawy" i powinno zostać.
Jako przykład podam akta kontroli, gdzie protokół i korespondencja merytoryczna to jakieś 100 kartek a 30 tomów po 5 cm każda teczka to załączniki do niej typu ksera faktur czy przetargów ale cóż, całość to akta tej kontroli (dla mnie to bez sensu, ale ja chyba jestem za "praktycznym" archiwistą ;) ).