Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Dokumentacja z audytu

Zaczęty przez Użytkownik, Październik 05, 2022,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Użytkownik

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie archiwizacji dokumentacji z audytu. Według JRWA dokumentacja z audytu - sprawozdania, plany itp. (kat. A). Co jednak z dokumentami roboczymi do audytu ? Szczególnie chodzi mi tutaj o korespondencję z jednostkami w sprawie przeprowadzonego audytu, kopie jakiś dokumentów, których audyt dotyczył. Czy powinno się wszystko razem przechowywać jako kat. A ? Czy rozdzielić to w jakiś sposób ? Będę wdzięczna za podpowiedź :)

Barsa

Dla mnie raczej to jest całość "sprawy" i powinno zostać.
Jako przykład podam akta kontroli, gdzie protokół i korespondencja merytoryczna to jakieś 100 kartek a 30 tomów po 5 cm każda teczka to załączniki do niej typu ksera faktur czy przetargów ale cóż, całość to akta tej kontroli (dla mnie to bez sensu, ale ja chyba jestem za "praktycznym" archiwistą ;) ).