Jak przechowywać dokumentację B25 i B50

Zaczęty przez Kinia, Sierpień 30, 2022,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kinia

Czy w swojej składnicy akt razem na półce przechowujecie listy płac i inną dokumentację kat. B50 i B25 czy osobno na półkach? A spisy z-o tej dokumentacji mogą być ujęte na jednym spisie?

Aleksandra

U mnie jest archiwum. Zgodnie z zapisem Instrukcji archiwalnej, osobno przechowuję kat. A, listy płac i akta osobowe. Spisy zdawczo-odbiorcze zawsze osobne dla kat. A i kat. B, co oznacza, że u mnie np. komórka płac daje na jednym spisie listy płac i inną dokumentację kat. B, a ja je potem po prostu układam w odpowiednich miejscach w archiwum, tzn. dokumentację kat. B przy kat. B, a listy płac na dedykowanej półce dla list płac.