Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Likwidacja państwowej wyższej uczelni - co z dokumentacją?

Zaczęty przez krzysiekp, Kwiecień 18, 2011,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

krzysiekp

witam
Czy istnieje zapis prawny mówiący co dzieje się z dokumentacją dotyczącą przebiegu studiów w przepadku likwidacji wyższej uczelni. Szukałem w ważniejszych aktach normatywnych lecz nic nie konkretnego nie znalazłem.
Prosze o pomoc

Jarek

Zdaje się że jak dotąd żadna uczelnia państwowa nie została zlikwidowana. Prawo o szkolnictwie wyższym mówi że likwidacja uczelni państwowej następuje w drodze ustawy bądź rozporządzenia. Jak sądzę taki akt prawny określi sposób postępowania z dokumentacją likwidowanej uczelni. No i jest jeszcze rozporządzenie wykonawcze z 2002 r. do ustawy archiwalnej, okreslające gdzie trafia dokumentacja likwidowanej jednostki.
Jarek Orszulak