Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Punkt Informacyjny

Zaczęty przez kocibrzuch, Grudzień 05, 2006,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kocibrzuch

Właściwie, nie wiem nawet, czy w innych AP takie coś działa? [to jest pytanie]. U nas jest od lat, udziela ogólnych informacji o zasobie, pomaga wypełniać formularze. Szczególnie przydała się ta komórka, gdy był natłok spraw związanych z robotami przymusowymi z czasów wojny oraz poszukiwań akt osobowych i płacowych.

I tu taka myśl. Jeśli udzielamy odpowiedzi nie tylko pisemnych, w tym mailem, na różne pytania, ale i telefonicznych (sekretariat, oddziały, i punkt inf. właśnie) - to czy nie mogłyby być osoby odpowiedzialne za udzielanie odpowiedzi na forum. Wracam tu do tematu poruszonego w innym wątku, w kwestii stworzenia podforum dla użytkowników:
http://lublin.ap.gov.pl/ifar/ifarforum/viewtopic.php?t=549

Bogusław Kleszczyński

W sprawie pierwszego akapitu - u nas jest punkt informacyjny, który spełnia te same zadania.

Co do drugiego akapitu - nie wydaje mi się, "żeby istniała taka potrzeba"  :evil:
W Archiwum bunt, nad nami akt zawieja...