Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

zamowienia publiczne

Zaczęty przez krzysiekp, Marzec 23, 2018,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

krzysiekp

Witam
zmiany w UZP wymuszaja na komorkach organizacyjnych zakup platform do obslugi elektronicznej realizowanych przetargow. Jako archiwista przygotowuje sie do spotkania z firma sprzedajaca taka platformę. Jakie elementy powinna zapewniać taka platforma aby archiwizacja spraw była zgodna z systemem tradycyjnym (papierowym) Pierwsze moje wymogi mogą dotyczyć rejestracji ofert oraz pozostałej korespondencji oraz rejestracji spraw.
Proszę o pomoc osoby, które miały co

krzysiekp

które miały już do czynienia z tym tematem.