Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Archiwa Zakładowe / Odp: Korespondencja mailowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Dzisiaj o 03:10 pm »
Łatwiej Ci będzie je raczej zostawić niż kombinować teraz co z nimi zrobić ;)
2
Archiwa Zakładowe / Odp: Zaświadczenia o zatrudnieniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Dzisiaj o 03:09 pm »
Dołożę swoje "trzy grosze", bo jako, że nie zawsze pracowałem w urzędzie itp. to mam też czasem niestandardowe podejście.
Ogólnie przy nowych zaświadczeniach to trzeba coś ustalić i powyżej zostały podane możliwości... Jeśli natomiast chodzi o dokumentacje z "lat ubiegłych", która ląduje nieuporządkowana w archiwum i dodatkowo nie wiemy czy mamy dla pracowników komplet kart wynagrodzeń, czy list płac to warto takim RP7 nadać kategorię B50, bo jednak tam są informację przydatne dla byłych pracowników dla ustalenia emerytury. Czy bardziej ogólnym zaświadczeniom też dać te B50, tutaj zależy co jest na takim dokumencie oraz tak jak pisałem w poprzednim zdaniu w zależności od całości dokumentacji.

Ja podchodzę zdroworozsądkowo do archiwizacji, ale akurat przy kadrach lepiej dawać wyższe kat. niż niższe, bo te dokumenty często się po prostu ludziom przydają.
3
Archiwa Zakładowe / Odp: Korespondencja mailowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czarny1986 dnia Dzisiaj o 02:09 pm »
Witam,
jeżeli dotyczą sprawozdań oraz posiadają pieczątkę wpływu to trzeba zostawić.
pozdrawiam
4
Archiwa Zakładowe / Korespondencja mailowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dominika1985 dnia Dzisiaj o 12:06 pm »
Dzień dobry, w teczce ze sprawozdaniami są dołączane maile z GUS lub innych urzędów. Czy mam je zostawiać? Czy jest jakieś osobne hasło na korespondencję?
5
Archiwa Zakładowe / Odp: Nowelizacja wykazu akt jednostki własnej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szymon dnia Dzisiaj o 11:30 am »
zobacz sobie na przykładową klasyfikację i kwalifikację dokumentacji dla klas 0-3 - w niej jest, przy klasach i hasłach, kategoria A/B25, przy czym trzeba wybrać czy jednostka wytwarza materiały archiwalne i wtedy będzie to kat. A
6
Archiwa Zakładowe / Odp: Zaświadczenia o zatrudnieniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kadrowa dnia Dzisiaj o 08:58 am »
Też mieliśmy podobny dylemat. Teoretycznie druk ERP -7 ma w tytule ZAŚWIADCZENIE O ZATRUDNIENIU I WYNAGRODZENIU, jednak jest on przygotowany np. w celu uzyskania przez kogoś renty. Stąd był dylemat czy nie ma być to hasło - u nas:
173 Emerytury i renty (w tym raport informacyjny przekazany ZUS), kat. B10
Problem właśnie w tej różnicy kategorii archiwalnej.

I jak rozwialiście te wątpliwości ??

U mnie zanim przyszłam do pracy to wszystko umieszczali właśnie w klasie 123. Ale teraz zaczęli robić porządki w papierach, a ja nie mam doświadczenia w takiej dokumentacji i ciężko mi im coś doradzić. Dopiero poznaję dokumentację i na bieżąco rodzą się różne problemy :) Choć uważam, że to nie powinno być razem zaarchiwizowane :)
Tak jak napisała Leksandra, obecnie odkąd rozpoczęłam pracę, w klasie 123 znajdują się tylko zaświadczenia wydawane przeze mnie jako komórkę kadrową jak sama nazwa wskazuje o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na prośbę pracownika.
Do tej pory odkąd pracuję nie mieliśmy formularzy ZUS RP-7 stąd moje wątpliwości :)
7
Metodyka Archiwalna / Odp: Wydawanie decyzji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kadrowa dnia Dzisiaj o 08:20 am »
Myślę, że tak, bo to wszystko dotyczy kontroli ASF, a w klasie JRWA dotyczącego tego zagadnienia mamy w kolumnie "Uszczegółowienie hasła klasyfikacyjnego" wpisane, że ta konkretna klasa może zawierać "Protokoły kontroli, wnioski, decyzje, zalecenia, korespondencja z podmiotami".
Oczywiście jedną sztukę decyzji odkładamy do teczki, którą mamy utworzoną na same decyzje :)

Ciężko mi z takimi decyzjami jak się nie ma doświadczenia  ::)

Barsa, dziękuję za odzew  ;)
8
Metodyka Archiwalna / Odp: Wydawanie decyzji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Wczoraj o 04:33 pm »
Zależy.... w mojej ocenie od tego czy to wszystko o czym piszesz mieści się w jednym symbolu z JRWA, jak tak to jedna sprawa.
9
Metodyka Archiwalna / Wydawanie decyzji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kadrowa dnia Wczoraj o 03:26 pm »
Mamy sytuację, że pracownik był na kontroli zastał nieprawidłowości, które opisał w protokole i wszczyna postępowanie administracyjne o usunięciu nieprawidłowości, a potem wydaje decyzję na ten temat - wiadomo, że postępowanie i decyzja dostaną ten sam numer sprawy oraz ewentualne odwołania od tej decyzji.
Kolejnym krokiem będzie wydanie kolejnego postępowania administracyjnego i kolejnej decyzji o karze za te nieprawidłowości. Czy to kolejne postępowanie dostanie ten sam numer sprawy, które ma to pierwsze ?? ( Według mnie tak, bo to ciągle dotyczy tego samego protokołu i tych samych nieprawidłowości).
Dobrze rozumuję ?
Pomocy  :(
10
Archiwa Zakładowe / ZDJĘCIA PRACOWNIKÓW - archiwizacja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aleksandra dnia Maj 02, 2024, »
Witajcie,
w naszej organizacji odbyły się wybory na doradców ds X. Na potrzeby wyborów zgromadzone zostały dokumenty, w tym zdjęcia kandydatów. Czy zgromadzona dokumentacja może zostać w całości zarchiwizowana? Czy zdjęcia kandydatów również podlegają archiwizacji? Nadmieniam, że wśród osób którzy złożyli oferty są również osoby z którymi rozwiązano umowę o pracę.
Strony: [1] 2 3 ... 10