Jaka to ma kategorie? Jeżeli B10 i poniżej to nie musisz nic układać, chyba że instrukcja kancelaryjna przewiduje u Ciebie inaczej.
Jeżeli klasycznie przy jak to przy medycznej B20 to już trzeba układać. Tutaj albo klasyka wynikająca z instrukcji, czyli chronologia lub rzeczowo, albo oszukasz rozporządzenie ministra zdrowia to regulujące, bo coś takiego jest. Kiedyś układałem według schematu tam podanego, to był jakiś układ rzeczowy.
Edit
Widzę, że rozporządzenie się zmieniło:
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania.
Ale bardzo podobnego jak ja układałem kilka lat temu. Z tego co kojarzę to jakoś to ustaliliśmy z klientem, że dzielimy dokumenty na grupy typu: wpisowe do szpitala, podczas przebywania w szpitalu, operacyjne, inne typu psycholog itd. i wypisowe. Oczywiście było to nazwane bardziej hmmm profesjonalnie, ale taki mniej więcej taki był sens. No i w obrębie tych grup chronologicznie. Robiło się też chyba rejestr dokumentów dla każdej z grup.