Dzień dobry,
Mamy EZD PUW jako system podstawowy. Jesteśmy świeżynkami w użytkowaniu systemu gdyż weszliśmy w niego z początkiem 2024 r. Aktualnie każda wpływająca do mojej jednostki faktura jest rejestrowana w rejestrze przesyłek wpływających (RPW) i w przypadku wpływu papierowego, odwzorowana cyfrowo i przekazywana do Księgowości. Klasa na faktury jest prowadzona papierowo. Moje pytanie jest, czy błędem byłoby nie rejestrowanie faktur w ogóle w RPW? Myślałam, aby z systemu księgowego zrobić system dziedzinowy, w którym byłyby rejestrowane wpływające faktury. Czyli omijały by kancelarię. Zakładam, że rejestrowanie faktur w RPW ale nie robienie jej skanu było by też jakąś opcją. Czy u kogoś z Państwa funkcjonują takie rozwiązania albo czy wg Państwa są one możliwe do wdrożenia?
Jeśli to forum nie jest miejscem na takie pytanie, przepraszam.
Pozdrawiam,
Marta