Autor Wątek: Wycofana dokumentacja  (Przeczytany 176 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline łucja

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 222
Wycofana dokumentacja
« dnia: Luty 15, 2024, »
Proszę o Waszą opinie. Jeden z wydziałów wycofał kilka lat temu kilkanaście teczek dokumentacji. Leżą one nadal na półkach nie opisane (tzn. tylko z sygnaturami archiwalnymi), bez spisów spraw. Dodatkowo jest to dokumentacja zawierająca kopie różnego rodzaju dokumentów np. dowodów osobistych paszportów. Czy oprócz instrukcji kancelaryjnej są jakieś przepisy, które nakazywałyby wydziałowi prawidłowe postępowanie z tego rodzaju dokumentacją?

Offline Barsa

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 160
Odp: Wycofana dokumentacja
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 15, 2024, »
RODO

Offline łucja

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 222
Odp: Wycofana dokumentacja
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2024, »
Dzięki :)