Autor Wątek: Przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego  (Przeczytany 290 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 494
Witam,

proszę o informacje czy istniej podstawa prawna określająca obligatoryjny (najczęściej spotykany w instrukcjach kancelaryjnych to dwa lata) okres po którym komórka organizacyjna powinna przekazać dokumentacje do archiwum zakładowego? Czy w instrukcji kancelaryjnej można dobrowolnie określić ten okres ?

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: Przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 28, 2023, »
Okres ten jest regulowany na poziomie instrukcji kancelaryjnej i może mieć różną długość. Osobiście spotkałem się z zapisami od 1 do 3 lat.

Offline Czarny1986

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 155
Odp: Przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 30, 2023, »
A ja z zapisami: "po dwóch latach od zakończenia spraw" lub "nie później niż po upływie dwóch lat kalendarzowych"