Ad. 1 - Ja przyjmowałam na jednym spisie. Warto jednak najpierw spisać pracowników, którzy zakończyli pracę w danym roku, np. 2011, i tu alfabetycznie, potem w kolejnym roku, np. 2013, i alfabetycznie itd. - łatwiej wtedy liczyć okres przechowywania. Ja przynajmniej bym tak zrobiła.
Ad. 2 - Tu są dwie szkoły i nie wiem, którą opcję powinnaś wybrać. Bo np. Archiwum Polskiej Akademii Nauk twierdziło, że powinien być wytwórca, czyli pierwsza jednostka; z kolei na jakimś szkoleniu usłyszałam, że jednostka, która przekazuje, czyli ta druga. Osobiście uważam, że podaje się wytwórcę (bo przecież akta powstały w 1. jednostce), ale.... Najlepiej spytać AP.
Ad. 3 - Wydaje mi się, że jeśli akta mają być przechowywane 50 lat (okres sprzed zmian od 01.01.2019), to powinny być w kolejności, w jakiej były ewidencjonowane w częściach A, B i C akt osobowych. Czyli kadry powinny odwrócić kolejność.