Dzień dobry
Pytania dotyczą dokumentacji kategorii B, bezdziennikowy system kancelaryjny.
LISTA PŁAC
Do archiwum zakładowego przyjąłem dokumentację listy płac z roku 2015. List płac było 100, całość umieszczono w 2 teczkach.
Całościowy spis spraw włożyłem do teczki 1, dobrze? Może do 1 teczki powinienem dołączyć tą część spisu spraw, która dotyczy tej teczki, a w drugą teczkę włożyć tą część spisu, która jej dotyczy.
Zrobiony został protokół zdawczo odbiorczy. Protokół ten zawierał jedna pozycje "Lista płac 2015", 2 teczki, dobrze? Może powinienem to wpisać w dwóch pozycjach, każdą teczkę osobno, ale chyba nie, nie jest to kategoria A.
UMOWY
Przyjąłem 50 teczek umów (każda z inną firmą) z jednego roku np. 2015. Jak powinien wyglądać protokół zo, jedna pozycja Umowy 2015, czy 50 pozycji. Wydaje mi się, że 50 pozycji, będzie to istotne przy ewentualnym wypożyczaniu.
WYPOŻYCZANIE
Jaka jest zasada przy wypożyczaniu akt innym komórkom, wypożyczamy całe teczki, czy konkretna sprawę znajdująca się w teczce?