Witam,
Chcę wybrakować dokumentację naszej zlikwidowanej jednostki. Kto ma zaopiniować spis na brakowanie? Dopowiem, że w miejsce zlikwidowanej jednostki powstał wydział w urzędzie, który przejął część zadań.
W rozporządzeniu z 2011 r. jest mowa:
"§ 38. 3. Spis podlega zaopiniowaniu przez kierowników komórek organizacyjnych, których dokumentacja została
wytypowana do brakowania. W przypadku gdy nie ma takiej możliwości, zgodę wydaje odpowiednio sekretarz
gminy, przewodniczący związku, sekretarz powiatu, sekretarz województwa lub dyrektor generalny urzędu albo
osoba upoważniona do wykonywania ich zadań."
ale czy można to pod to podciągnąć? ten paragraf raczej dotyczy tylko i wyłącznie komórek urzędu i chyba nie przewiduje likwidacji jednostki podrzędnej...
W rozporządzeniu z 2015 r. ws. klasyfikowania, kwalifikowania, przekazywania, brakowania też nic nie znalazłem.
Miał ktoś taki przypadek?