Autor Wątek: reklamacje - skargi  (Przeczytany 1228 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PatMaj

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 41
reklamacje - skargi
« dnia: Luty 03, 2017, »
Czy uważacie, że klasyfikowanie reklamacji klientów względem jednostki w klasie "Skargi i wnioski załatwiane bezpośrednio" jest prawidłowe? Jeśli nie, to jakieś propozycje?
Archiwista w spółce samorządowej

Offline muniekdm

  • archiwa_2.5
  • archiwista
  • *
  • Wiadomości: 420
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: reklamacje - skargi
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 03, 2017, »
Nie bardzo pasuje. Powinno być jakieś hasło dotyczące reklamacji.

Offline Ewap

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 180
Odp: reklamacje - skargi
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 06, 2017, »
Prośba o informację o jakie "reklamacje względem jednostki" chodzi? Może co to za jednostka i jakiej jej aktywności reklamacja dotyczy? Może to tak nazwał klient, a jest to po prostu skarga?

Offline PatMaj

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 41
Odp: reklamacje - skargi
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 09, 2017, »
Samorządowa spółka kolejowa - reklamacje typu "opóźnienie pociągu, proszę o zwrot wartości biletu".
Archiwista w spółce samorządowej

Offline Ewap

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 180
Odp: reklamacje - skargi
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 09, 2017, »
Jeżeli jest tak, jak piszesz, to jest to zdecydowanie dokumentacja, która powinna być ujęta w odrębnej klasie JRWA i to w części JRWA, którą nazywamy klasami merytorycznymi (4 i dalej).
Bardzo dziwne, że tego nie ma w JRWA. Czy JRWA było na pewno uzgodnione z archiwum państwowym? Takie kwestie powinno ono wyłapać. To jedna z podstawowych kwestii do badania przy uzgadnianiu JRWA, tj. czy obejmuje dokumentację dot. całości działalności danego podmiotu.
Proponuję dodać klasę na reklamacje i uzgodnić zmianę z AP.