Autor Wątek: Rozbudowa Wykazu Akt  (Przeczytany 7780 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kajka

  • archiwa_2.5
  • starszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 451
Odp: Rozbudowa Wykazu Akt
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 29, 2016, »
"Współdziałnie..." to nie śmietnik w który można wrzucać wszystko co popadnie (chociaż z doświadczenia wiem, że przez pracowników bardzo często tak właśnie jest traktowane) jeśli w jednej teczce jest zbieranina różnych zagadnień to później może być problem z brakowaniem. Zgadzam się z  Rovan 

Klasa "Współdziałanie z innymi instytucjami" powinna ograniczać się do ustalania zasad współdziałania, obsługi organizacyjnej wyjazdów zagranicznych, udziału w zjazdach, konferencjach itp.
"Współdziałanie ..." powinno pracowników "parzyć" i być stosowane w sposób przemyślany.

Offline Marcin Kapała

  • Moderator
  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 214
  • Płeć: Mężczyzna
  • lord of the files
Odp: Rozbudowa Wykazu Akt
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 01, 2016, »
"Współdziałanie ..." powinno pracowników "parzyć" i być stosowane w sposób przemyślany.

W pełni popieram. Niestety przez lata utrwaliła się praktyka, w której urzędnicy traktowali teczki o takim tytule, jak teczkę "sprawy różne". Takie nawyki to zwykłe pójście na łatwiznę. Czasami trzeba się nieźle natrudzić, żeby znaleźć odpowiednie hasło w jrwa.