Rzeczowy wykaz akt, jak sama nazwa wskazuje, powinien ujmować działalność danej jednostki organizacyjnej w podziale rzeczowym. Nie powinny zatem w takim wykazie występować hasła, które nie wynikają z tego rzeczowego podziału. Przynajmniej tak mi się wydaje. Natomiast w naszym wykazie akt istnieją hasła typu: dokumentacja kancelaryjno-manipulacyjna, wtórniki pism, pisma przewodnie czy pozostała dokumentacja (to ostatnie hasło występuję kilkakrotnie przy różnych zagadnieniach). Mam też problem z hasłami typu: współpraca z ... (np. sądami i prokuratorami czy ministerstwami - u nas zresztą kilka ministerstw ma swoje odrębne numery). Przecież te symbole klasyfikacyjne nie wynikają z podziału rzeczowego. Zwłaszcza hasła typu: pismo przewodnie wynikają z podziału na rodzaj dokumentacji.
W związku z moim wywodem mam zapytanie - czy w Waszych rzeczowych wykazach akt też występują podobne hasła. No i co myślicie na ten temat?