Autor Wątek: Przeszycie pisma przewodniego z dokumentem oprawionym  (Przeczytany 11646 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Amanda

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 12
Witam Szanownych Forumowiczów

Na wstępie zaznaczam, że jestem zupełnym laikim w sprawach archiwizacji. Moim obecnie problemem jest problem zszycia pisma przewodniego z dokumentem już oprawionym i wpięcia do teczki. Dokumenty dotychczas były złożone do jednej teczki tj. pismo przewodnie luzem i opracowanie oprawione. Jednakże niedawno przeprowadzona kontrola nakazała spięcie pisma z opracowaniem ponieważ   zgodnie z wewnętrznymi przepisami w mojej j.o. dokumenty w teczce powinny być przeszyte. Czy powinnam dokument oprawiony dziurkować i spiąć /przeszyć/ z pismem przewodnim? Proszę o pomoc.

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 494
Odp: Przeszycie pisma przewodniego z dokumentem oprawionym
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 02, 2014, »
podobny problem miałem z aktami normatywnymi do których powstały aneksy. Uznałem, że nie będę rozwalał oprawione np. regualaminy tylko umieszczam je w jednej związane teczce (oczywiście donumerowuję spriorowane luźne kartki). Kontrolujący nie mieli zastrzeżeń do tego rozwiązania

Offline Amanda

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 12
Odp: Przeszycie pisma przewodniego z dokumentem oprawionym
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 03, 2014, »
podobny problem miałem z aktami normatywnymi do których powstały aneksy. Uznałem, że nie będę rozwalał oprawione np. regualaminy tylko umieszczam je w jednej związane teczce (oczywiście donumerowuję spriorowane luźne kartki). Kontrolujący nie mieli zastrzeżeń do tego rozwiązania

Jeśli dobrze rozumiem to dokument zbroszurowany np. regulamin i dodatkowe luźne kartki włożyłeś do teczki wiązanej i kolejno ponumerowałeś, czy tak?
W moim przypadku opracowanie z pismem przewodnim  zostało włożone do teczki i kolejno ponumerowane.
Proszę sprecyzuj swoją wypowiedź. 

Offline krzysiekp