Mam dokumentacje z Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów dotyczącą budowy parkingu i zawierającą kosztorysy, przedmiary, dokumentację powykonawczą, dzienniki budowy, projekty wykonawcze i budowlane, koncepcje. U nas dopiero powstaje składnica akt i nie mam pojęcia jak zklasyfikować dokumentację. Wydaje mi się, że częsć do dokumentacji prawnej i technicznej obiektów własnych (B5) a część do pozycji: Wykonawstwo i odbiór -B5. Szukałem informacji czym jest dokumentacja techniczna i prawna a czym wynikajaca z Wykonwstwa. Na logike myśle, że kosztorysy i odbiory itp to Wykonawstwo i odbiór a projekty, pozwolenia i koncepcje to dokumentacja techniczna i prawna. A dziennik budowy to nie mam pojęcia. Sorry moze to trywialny problem dla profesjonalistów ale ja jestem laikiem a muszę to zrobić. Pozdrawiam i prosze o pomoc
Pytań mam dużo i byc moze ktoś udostępnił by mi swój GG lub facebook żebym sie wspierał fachową wiedzą na bieżąco ?