Autor Wątek: Obieg dokumentów i Prowadzenie teczek -rejestry umów  (Przeczytany 3770 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aniela

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 3
Witam serdecznie,
Jak wyglądają u Was drodzy Archiwiści teczki związane z umowami np. najmu, dzierżawy czy innego typu? Czy macie oprócz tych teczek rejestry takich umów , czy są może one włączone ze spisem spraw albo zamiast spisu spraw? Niestety nasz jrwa nie mówi nic o rejestrach umów a tylko o samych umowach więc mam dylemat jak traktować rejestry. Dodatkowo pracownik wytwarzający tego typu dokumenty zwrócił się z zapytaniem jaka ma być numeracja tych umów czy zgodna ze spisem czy z rejestrem(dodam, że umowy różnego typu powstają w kilku komórkach organizacyjnych )Póki co jest mały bałagan i dobrze byłoby to skorygować. Proszę bardziej doświadczonych o praktyczną wskazówkę jak zrobić  by było dobrze, poprawnie i co najważniejsze nie przysporzyło bałaganu w papierach.
Pozdrawiam

Offline stany

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Obieg dokumentów i Prowadzenie teczek -rejestry umów
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2011, »
  Przykładowo zakładasz teczkę 2501- w Starostwie i tworzysz kolejne sprawy,a w każdej sprawie będzie umowa to wtedy numery spraw będą równe numerom umów,a gdy będzie mniej umów to nr. spraw i umów będą różne ,co w niczym nie przeszkadza.Teczkę z zawartą umową np. na 5 lat ,do archiwum przekazujemy po 7 latach.Jeżeli komuś potrzebny jest  dodatkowo rejestr to niech  sobie sporządzi.