W przypadku omawianym przeze mnie powyżej niestety nie dało się znaleźć właściwych haseł. Stworzenie nowych numerów było decyzją przemyślaną i wilokrotnie przedyskutowaną. Wcześniej sprawdziliśmy wszystkie możliwe ewentualności. Skontaktowałam się z AP w celu omówienia procedury dodania nowych numerów. Poinformowano mnie, z podaniem odpowiednich paragrafów itd., że mamy się tym zająć sami. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że czekamy na szczegółowe wytyczne, które mogą się pojawić nie do końca wiadomo kiedy (patrząc na perturbacje z wprowadzeniem samego rozporządzenia można mieć wątpliwości, co do szybkości działanie naszych władz w tej materii), a oczekując nie wysyłamy pism, bo nie ma odpowiedniego numeru, wysyłamy je pod niewłaściwym numerem (bo przecież gdzieś to trzeba przyporządkować), lub może w ogóle pod starym, bo był dobry. Też nie jestem za tym, żeby mnożyć numery niepotrzebnie, a tylko z konieczności. A taka konieczność zaistniała w moim miejscu pracy.