Autor Wątek: Brakowanie akt - przechowywanie dokumentów brakowania  (Przeczytany 5152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 494
Witam
Jaka jest różnica pomiędzy dokumentacją brakowania teczek Bc nie przekazanych do archiwum a taką samą dokumentacją dotyczącą wybrakowania dokumentów znajdujących się już w zasobie archiwum?. Chodzi mi o kwalifikację tych dokumentów i sposób ich przechowywania.
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2010, wysłana przez Jarek »

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1750
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
Odp: dokumentacja brakowania
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 02, 2009, »
Nie ma żadnej różnicy, powinno się je przechowywać tak samo.
Jarek Orszulak

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 494
Odp: dokumentacja brakowania
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 03, 2009, »
do tej pory kancelaria teczkom z taką dokumentacją nadawała kat. B15 podobnie jak spisom zdawczo-odbiorczym które im przekazywałem (2 egzemplarz) Czyli jest to błąd?

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1750
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
Odp: dokumentacja brakowania
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 05, 2009, »
dlaczego akurat B 15? Na brakowanie masz odpowiednią klase rzeczową w wykazie akt. Nie wiem jak to organizacyjnie u Ciebie wygląda, ale wydaje mi się że najlepiej byłoby gdyby egzemplarze tych dokumentów trafiały do archiwum. Swoją drogą to zamieszanie z tym brakowaniem Bc jest naprawdę niezłe, ale generalnie chodziło o podciągnięcie postępowania z Bc pod postępowanie ze "zwykłą" dokumentacją niearchiwalną, czego konsekwencją będzie takie samo traktowanie dokumentów brakowania.
Jarek Orszulak

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 494
Odp: dokumentacja brakowania
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 05, 2009, »
dzięki za odpowiedź