Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Archiwizacja dokumentacja OŚWIATA w Urzędzie Gminy

Zaczęty przez Mafi, Październik 02, 2024,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mafi

Dzień dobry, nie mogłam znaleźć wątku, z góry przepraszam jeśli przeoczyłam.
Pracuję w UG. Moja szefowa - sekretarz zajmuje się także oświatą. Dyskutujemy na temat tego, jak powinna archiwizować dokumentację. Ona chce archiwizować dzieląc na lata szkolne, ja na kalendarzowe. Jak to powinno być? Korzystamy z EZD i jest kwestia zakładania i numerowania spraw chociażby w kwestii potwierdzania realizacji obowiązku szkolnego przez szkoły. Czy wszystkie takie potwierdzenia można potraktować jako jedną sprawę? czy rozdzielać na lata szkolne?
Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Barsa

W papierze to DBFO itp. podobne to trzymały się lat szkolnych... ale w EZD to będzie z tym lekki problem Choć akurat w instytucjach o których pisałem to dokumenty nie tworzyły akt sprawy, więc w ogóle trochę bez znaczenia czy takie lata, czy inne ;)