Program do archiwum zakładowego, czy warty zakupu?

Zaczęty przez kalon, Październik 28, 2013,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

regalus01

Profesjonalna aplikacja to nie tylko koszt zakupu, ale również wsparcie techniczne w trakcie użytkowania (na wypadek ewentualnych awarii), za które płaci się miesięcznie lub kwartalnie kilkaset złotych. Na potrzeby mniejszych archiwów wystarczą możliwości Accessa lub Excela. Można też spróbować omówić temat z informatykami z zewnątrz, przedstawić im swoje oczekiwania i za taką aplikację zapłacić jednorazowo, a potem zawrzeć umowę na nadzór, w której można się umówić , że informatycy będą interweniować jedynie w trakcie awarii i za taką usługę zażyczą sobie określona kwotę. Dochodzi jeszcze kwestia zabezpieczenie danych na serwerze.
Tak naprawdę, to na początku najlepiej omówić temat z informatykiem we własnej firmie.