czy korekta do rocznego planu finansowego to każdorazowo nowa sprawa, czy też w teczce plany finansowe będzie przez cały rok jedna sprawa? jeśli jedna to robi sie zamieszanie, tak naprawdę nikt potem nie wie czy tam są wszystkie korekty- na spisie spraw jest jeden wpis, a dokumenty poukładane chronologicznie. jeśli każda korekta byłaby sprawą to są wpisane na spisie spraw i oddzielone, inicjuje je np.prośba o korektę planu lub przesunięcie środków z jednej pozycji do drugiej, a kończy sama korekta lub odmowa korekty. Te plany mają w moim RWA kat. A. Pozdrawiam
Widzę, że wieki temu też ktoś miał podobny problem. Podbijam temat: czy w teczce pn. planowanie budżetu, każda korekta planu będzie nową sprawą czy też będzie kontynuacją sprawy: plan finansowy?
Nieśmiało podbijam temat ponownie. Ktoś pomoże? ;)
Moim zdaniem korekta będzie osobną sprawą.
Skoro plan finansowy został przyjęty, to tym samym sprawa została zakończona. Wszelkie modyfikacje zatwierdzonego planu finansowego należy zatem traktować jako odrębne sprawy.
Dzięki :)