Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: jagienka w Styczeń 31, 2007,

Tytuł: Obieg dokumentów - rejestry kancelaryjne
Wiadomość wysłana przez: jagienka w Styczeń 31, 2007,
kto wydaje decyzję dot. wprowadzenia rejestru kancelaryjnego dla pewnej grupy spraw? Instrukcja kancelaryjna dla organów powiatu wskazuje że kierownik własciwy w sprawach organizacyjnych i moje pytanie czy to należy do obowiązków Kierownika wydziału organizacyjnego czy kierownika jednostki?Proszę o pomoc bo jest to dla mnie bardzo ważne i pilne.
Tytuł: rejestry kancelaryjne
Wiadomość wysłana przez: Jarek w Luty 05, 2007,
odpowiedz na Twoje pytanie jest zawarta w tymze zapisie instrukcji kancelaryjnej - kierownik wydzialu wlasciwego w sprawach organizacyjnych.
Ludzieee, czytajcie te cholerne przepisy ...
Tytuł: rejestry kancelaryjne
Wiadomość wysłana przez: jagienka w Luty 06, 2007,
dzięki chciałam sie tylko upewnić.
Tytuł: rejestry kancelaryjne
Wiadomość wysłana przez: Jarek w Luty 06, 2007,
spoko  :wink: