Witam! Mam pytanie do archiwistów. Jak w waszych AP wygląda rozliczanie czasu pracy? Czy obowiązuje u was dzienny minutowy system rozliczania czasu pracy, polegający na rozpisywaniu wykonywanych czynności na minuty? Czy są jakieś wytyczne NDAP dotyczące tego zagadnienia, czy jest to wyłącznie kwestia wewnętrzna każdego AP? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ja zapisuję tylko wykonywane czynności i ich ilość, jeżeli są policzalne, np. rekordy wpisane do bazy.
Co do minuty .... a to ciekawe, wyjście do toalety też tak musicie zapisywać? I ilość minut poświęconych na liczenie minut poświęconych na dana czynność? Współczuję.
Z tego co mi wiadomo, żadnych wskazówek z NDAP nie ma, wszystko zależy od "wyobraźni" dyrektora AP.
Co miesiąc piszemy sprawozdania, według opracowanego dla całego AP Kraków wzoru. Na godziny czy minuty nie rozpisujemy.
Kierownicy Oddziałów na tej podstawie tworzą sprawozdania kwartalne i później roczne.
Tworzony jest też swoisty ranking porówawczy pracy Oddziałów, który przechodził pewne modyfikacje, w miarę nadsyłania uwag.
Po bardziej szczegółowe informacje, jeśli to potrzebne, można zapewne się zwrócić pismem, choćby mailem. Tuszę, że nie jest to jakaś Wielka Tajmenica ;)
Dziękuję za odpowiedzi. Chyba faktycznie wszystko zależy od dyrektora. Tylko jak mam sporządzać kwartalne sprawozdanie w minutach to mnie normalnie ponosi, bo zliczanie minut z całego kwartału i później ich przeliczanie na godziny zajmuje cały dzień, a inne sprawy muszą czekać. Co do pytania o wyjścia do łazienki to wliczamy je w dział "inne".
czy polskie archiwa to Orwel?