Dzień dobry,
zwracam się z prośbą o wskazówkę, jak skutecznie przekazać pracownikom wydziałów sądu, aby nie korzystali z zasobów archiwum zakładowego bez wiedzy i zgody archiwisty?
Niestety mamy w sądzie taką sytuację, iż archiwista jest od niedawna, a wcześniej pracownicy wydziałów sami sobie tam wszystko znosili i do tego też są przyzwyczajeni. Ciężko to od nich wyegzekwować, aby zaprzestali takich praktyk. Powoduje to brak kontroli nad dokumentacją i chaos. Brzydko mówiąc każdy robi co chce.
Czy ktoś może ma jakiś wzór pisma/zarządzenia, którym można wprowadzić taką zasadę?
Czy można w takiej sytuacji podeprzeć się konkretnym zapisem w ustawie/rozporządzeniu?
Będę wdzięczna za wskazówki.
Nie dawać kluczy :D
Par. 9 instrukcji archiwalnej - Wstęp do pomieszczeń archiwum zakładowego jest możliwy tylko w obecności archiwisty.
Zapisy IA... to w sumie tyle. Po za tym dostęp do kluczy.