Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Świeżynka71 w Wrzesień 11, 2025,

Tytuł: Ewidencja pieczątek
Wiadomość wysłana przez: Świeżynka71 w Wrzesień 11, 2025,
Dzień dobry  :)
Mam pytanie odnośnie ewidencji pieczątek imiennych ;D
Mamy u nas ewidencje pieczęci, która jest podzielona (na kartkach) bo mamy na jednej kartce "Informacja o wprowadzeniu do używania pieczęci/pieczątek Dział/Oddział" i "Wniosek o likwidację pieczęci w Dziale/Oddziale" i teraz zarchiwizuję tylko zrobione protokoły z tej likwidacji pieczątek i wnioski podłożę pod protokół?

1. Czy jest jakiś wzór takiej ewidencji pieczątek? Czy nie powinien on wyglądać inaczej? Czy się czepiam?
2. Protokoły likwidacji pieczątek powinny być zrobione komisyjnie (3 osoby)? czy źle myślę?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc :)