Pracodawca ma przechowywać dokumentację pracowniczą (m.in. ewidencję czasu pracy) przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł. Ten okres przechowywania nie obejmuje jednak dokumentacji wszystkich pracowników.
I teraz pytanie:
2340 Dowody obecności w pracy B3
2342 Rozliczenia czasu pracy B5
Ewidencja czasu pracy w tym przypadku, to?
Wątek pewnie już była, ale wciąż moja kadrowa ma wątpliwości.... >:(
U nas przechowujemy ewidencje czasu pracy pod klasą 2342 Rozliczenia czasu pracy B10/50 (zależy od okresu nawiązania stosunku pracy) bo jest ona częścią dok. pracowniczej i jest obowiązkowa.
Pod "Dowodami obecności w pracy" znajdują się wszelkie pomocnicze dokumenty, które w mniejszym stopniu potwierdzają, ile (godz.) pracownik był w pracy, np. listu obecności i mogą być krócej przechowywane.