Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Metodyka Archiwalna => Wątek zaczęty przez: mmmm w Lipiec 22, 2025,

Tytuł: postępowanie z dokumentacją szkół
Wiadomość wysłana przez: mmmm w Lipiec 22, 2025,
Proszę o podzielenie się doświadczeniem jak to wygląda u Was.
Pracuję w gminie gdzie jest utworzony CUW i między innymi obsługiwane są szkoły.
Co się dzieje z dokumentami szkolnymi wytworzonymi w CUW (dowody księgowe, listy płac)?
Czy oddaje się do szkół, czy przechowuje w gminie?
Jeśli oddaje się do szkół to spisem  zdawczo odbiorczym?
Kto podpisuje ten spis? Przekazujący to wójt, kierownik działu finansowego, czy może pracownik który wytworzył dane dokumenty np. kadrowa?
Uprzedzam że w szkole nie ma archiwisty.
Czy gmina może wystąpić do AP o zgodę na brakowanie dokumentacji szkolnej wytworzonej przez CUW?