Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: audeo w Marzec 19, 2025,

Tytuł: pisma "do wiadomości"
Wiadomość wysłana przez: audeo w Marzec 19, 2025,
Dzień dobry,
Niestety proszę o pomoc w temacie, który już kilkanaście razy przewinął się przez forum, chodzi o kwestię pism przesyłanych "do wiadomości" z innych urzędów. Współpracownicy chcą wrzucać je pod jedną klasę z jrwa, ponieważ przypisywanie do konkretnej "zajmuje dużo czasu i zaśmieca statystyki przekazywane do wojewody", szczególnie że duża część pism dotyczy spraw które nie są przez urząd prowadzone.
Tytuł: Odp: pisma "do wiadomości"
Wiadomość wysłana przez: gtrafalski w Marzec 20, 2025,
Jak ja lubię te narzekania urzędników na klasyfikowanie i archiwizację, podczas gdy problem zwykle leży w ich sposobie prowadzenia spraw...
Ale do rzeczy! Znalezienie właściwej klasy w JRWA może zająć dużo czasu archiwiście (który czasem musi przeszukać kilkanaście JRWA), a nie merytorykowi, który w swojej działce ma po kilka/kilkanaście klas! Jak im zaśmieca statystyki to niech sobie założą podteczki na sprawy przyjęte do wiadomości. To powinno załatwić sprawę.