Witam wszystkich. Mam jedno pytanie odnośnie archiwizowania dokumentów Stowarzyszenia. Jednostka ta nie ma swojej instrukcji kancelaryjnej ani jrwa, więc mam problem z prawidłowym zaklasyfikowaniem dokumentów kat. A. Chodzi mi o protokoły, uchwały Walnego Zgromadzenia lub sprawozdania itp. Nasza Gmina należy do tego Stowarzyszenia. A czy ja mogę się opierać na naszym urzędowym jrwa? Czy mam im zrobić , żeby mieli swoje jrwa?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam cieplutko :)
Jeżeli nie ma JRWA to nie klasyfikuje się, a kwalifikacja na podstawie przepisów prawa.
Dziękuję za odpowiedz. A czy ktoś posiada przykładowe jrwa dla Stowarzyszeń? Gdzieś widziałam link tutaj, ale niestety nie działa. W Internecie ciężko znaleźć. Chcę spróbować zrobić. Z góry bardzo dziękuję.