Witam,
Czy powołujecie nadal komisję do brakowania czy tylko kierownicy Wam opiniują spis?
Na końcu spisu wstawiam
Nie wnoszę uwag:
i pod tym wpisuję wszystkich kierowników, z których referatów przygotowane są dokumenty do brakowania.
Podpisują mi jeśli wyrażają zgodę :)
Komisja w przypadku dokumentów papierowych nie jest już wymagana (w przypadku spraw elektronicznych nadal jest, hmm...). W związku z tym u nas komisji nie powołuje się, każda komórka dostaje swój spis dok. do brakowania i opiniuje.
Cytat: milka120109 w Styczeń 28, 2025,
Witam,
Czy powołujecie nadal komisję do brakowania czy tylko kierownicy Wam opiniują spis?
W zależności jakie są zapisy w Instrukcji Archiwalnej - w starszych jest o powołaniu komisji, w nowszych o opiniowaniu. Więc tak robię jak w danym przypadku określa IA.
pozdrawiam
Czy zaopiniowany spis przez kierowników przesyłacie do archiwum państwowego czy zostawiacie w u siebie?
2 ezg ;)
Cytat: milka120109 w Styczeń 29, 2025,
Czy zaopiniowany spis przez kierowników przesyłacie do archiwum państwowego czy zostawiacie w u siebie?
Moje AP chce tylko jeden egzemplarz, drugi od razu trafia do akt sprawy.
Cytat: milka120109 w Styczeń 29, 2025,
Czy zaopiniowany spis przez kierowników przesyłacie do archiwum państwowego czy zostawiacie w u siebie?
Odpowiedzi z poszczególnych komórek zostawiam u siebie, a do AP przesyłam jeden zbiorczy spis dokumentacji przeznaczonej do brakowania z całej naszej jednostki z oświadczeniem, że dla wytypowanej do brakowania dokumentacji upłynęły okresy przechowywania oraz utraciła ona znaczenie dla naszej jednostki.