Mam pytanie dotyczące przypadku gdy z jednego pisma powstają dwie sprawy. Decyzja administracyjna wydana przez jeden wydział jest początkiem sprawy dla innej komórki organizacyjnej urzędu. Czy ten drugi egzemplarz decyzji powinien być rejestrowany w kancelarii i nanoszona na niego pieczątka wpływu? Jestem ciekawa Waszych opinii.
W takim przypadku, decyzja, która wpływa, a dotyczy dwóch spraw jeśli dobrze rozumiem, jest rejestrowana pod jednym nr w biurze podawczym, kopiowana na dwa referaty czy stanowiska.
Rejestruję wszystko co wpływa i skanuję, jeśli dana sprawa dotyczy dwóch referatów kopiuje, ale rejestruję pod jednym nr robiąc adnotację o przekazaniu do dwóch komórek.
Dziękuję bardzo.Tylko oni sami wydają te decyzje i przekazują potem innemu wydziałowi.
W moim urzędzie takie pisma międzywydziałowe są rejestrowane w kancelarii, ma to wpływ na terminy, dekretację, itp. Pracownicy muszą mieć podstawę do wszczęcia sprawy.
Dzięki :)