Dzień dobry,
Czy archiwizuje się dokumentację z komórek, które są samodzielnymi stanowiskami i osoby tam pracujące są zatrudnione na umowę zlecenie lub kontrakt? Chodzi mi o OC, ppoż lub inspektora IOD. To samo pytanie dotyczy związków zawodowych, które nie mają numeru komórki, a zgłosiły się do mnie ze starą korespondencją, którą chcieliby przekazać do AP.
Pozdrawiam.
Jeśli te stanowiska są w strukturze organizacyjnej, to tak.
W umowie powinna zostać zawarta informacja, co się dzieje z wytworzoną dokumentacją. Jeśli np. taki IOD pracuje na umowę zlecenie, to po jej zakończeniu powinien zostać zobowiązany do przekazania całej wytworzonej przez siebie dokumentacji do jednostki.
jak poprzednicy, popieram;
wszystko zgodnie ze strukturą organizacyjną jednostki lub rzeczywiście w przypadku umowy, powinna być informacja, gdzie taka dokumentacja ma być przechowywana, w której komórce organizacyjnej, popatrz jeszcze na zadania i kompetencje komórek organizacyjnych w regulaminie organizacyjnym