Witam. Proszę o podpowiedź ponieważ po raz pierwszy przygotowuję dokumentację do ekspertyzy. Mam na spisie z/o 50 teczek. Kilkanaście mogę już wydzielić do ekspertyzy. Czy w uwagach mam wpisać ile teczek "idzie" do ekspertyzy?
Witam,
proszę sporządzić spis dokumentacji do brakownia z samą kategorią BE, która według Pani powinna zostać wybrakowana. Tak samo jak w przypadku brakowania kat. B. AP odpisze, że będzie konieczna ekspertyza. Albo pracownik AP sam ją wykona, albo jak pozwolą i ma Pani czas i chęci to można spróbować samemu. Chyba, że po pandemii zniesiono taką możliwość.
pozdrawiam
Tak to wiem i robię osobny spis dla BE tylko chodzi mi o te spisy zdawczo-odbiorcze, które zostają w archiwum i z których coś wytypuje do ekspertyzy czy powinnam dla własnego chociażby ułatwienia odnotować fakt, że czegoś brakuje i dlaczego :)
Po wybrakowaniu na spisie z/o w ostatniej kolumnie ("data zniszczenia lub przekazania") odnotowujesz przy każdej wybrakowanej pozycji datę zniszczenia i numer zgody.
Jeśli dokumentacja zostanie w wyniku ekspertyzy przekwalifikowana do kat. A, przenosisz ja na nowy spis z/o zgodnie z procedura opisana w informacji nr 11 NDAP (w załączniku), zaś na starym spisie w ostatniej kolumnie podajesz nowa sygnaturę archiwalną akt.
Wszystko jasne tylko zastanawiam się co w przypadku gdy pod jedną pozycją jest np. 20 teczek, a tylko 5 idzie do ekspertyzy?
Cytat: Dominika1985 w Sierpień 31, 2023,
Wszystko jasne tylko zastanawiam się co w przypadku gdy pod jedną pozycją jest np. 20 teczek, a tylko 5 idzie do ekspertyzy?
Ja robiłam tak, że w uwagach w spisie zd.-odb. odnotowałam numery tomów - i to wystarczy.