Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: krzysiekp w Sierpień 01, 2023,

Tytuł: podstawa prawna realizacji kwerend archiwalnych
Wiadomość wysłana przez: krzysiekp w Sierpień 01, 2023,
Witam,

proszę o wskazówki jakie dane powinien zawierać wniosek aby archiwum zakładowe mogło prawnie zrealizować lub odmówić realizacji kwerendy archiwalnej w następujących przypadkach:

1. wydanie dla celów emerytalnych zaświadczenia dla wdowy o przebiegu studiów zmarłego męża;
2. wydanie listy absolwentów danego rocznika dla organizatora rocznicowego zjazdu absolwentów uczelni.


 
Tytuł: Odp: podstawa prawna realizacji kwerend archiwalnych
Wiadomość wysłana przez: lukas_drill w Sierpień 08, 2023,
Wg. mnie wniosek powinien być po prostu odpowiednio uzasadniony. Koniec końców, kierownik podmiotu - zgodnie z Rozporządzeniem - wydaje zgodę/lub nie na udostępnienie informacji. W razie wątpliwości, najlepiej dopytać "mądrzejszych" ;) - kierownika, radcy, itp.