Dobry wieczór.
Mam zapytanie jak prawidłowo przejąć do az dokumentację kat.A i kat.B w takiej sytuacji, kiedy w danej komórce organizacyjnej osoba była nieobecna, a jej obowiązki zostały skierowane do innych komórek organizacyjnych i co się z tym wiąże na inne stanowiska? Tematy z danej komórki organizacyjnej zostały przekazane do innych komórek.
Pozdrawiam RenataD-L
Skoro dokumentację przejęły osoby z innych komórek organizacyjnych, tzn. że zmieniła się komórka merytoryczna (prowadząca dokumentację).
Tym samym sprawy powinny zostać umieszczone w teczkach rzeczowych prowadzonych przez nowe komórki i w nich ponownie zarejestrowane (przerejestrowanie i zmiana znaku sprawy na podobnych zasadach jak przy jej wznowieniu - w starej komórce pozostaje jedynie adnotacja na spisie spraw).
Dokumentacja powinna zostać zarchiwizowana jako dokumentacja komórek, które ją przejęły i kontynuowały aż do zakończenia.