Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: anna.pawlicka@op.pl w Październik 05, 2022,

Tytuł: Koordynator czynności kancelaryjnych
Wiadomość wysłana przez: anna.pawlicka@op.pl w Październik 05, 2022,
Dzień dobry,
czy koordynator czynności kancelaryjnych to musi to być pracownik zakładu pracy czy może to być osoba na zlecenie?
Tytuł: Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
Wiadomość wysłana przez: sirsilis w Październik 06, 2022,
 to musi być osoba która zna bardzo dobrze przepisy kanc-arch w danej organizacji
Tytuł: Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
Wiadomość wysłana przez: Danuta J. Samek w Październik 06, 2022,
Najlepszy wariant: koordynator = archiwista. Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
Wiadomość wysłana przez: sirsilis w Październik 06, 2022,
Cytat: Danuta J. Samek w Październik 06, 2022,
Najlepszy wariant: koordynator = archiwista. Pozdrawiam

dokładnie tak plus z odpowiednią dobrą pensją...
Tytuł: Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
Wiadomość wysłana przez: Filip Kwiatek w Październik 06, 2022,
A tak przy okazji tego wątku - co sądzicie albo czy spotkaliście się z przypadkiem, gdy w jednej komórce organizacyjnej (nie pionie czy departamencie) jest zorganizowane zarówno archiwum zakładowe, jak i kancelaria jako jeden strumień decyzyjny i organizacyjny?
Tytuł: Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
Wiadomość wysłana przez: Danuta J. Samek w Październik 06, 2022,
Prowadzenie archiwum razem z kancelarią jest logiczne, wtedy budujemy zarządzanie dokumentacją. To bardzo trudny odcinek pracy. Musi być obsługiwany przez wykwalifikowanych urzędników znających i stosujących przepisy. Musi mieć 100% wsparcie ze strony zarządu/dyrekcji. No i nie może być to stanowisko archiwisty, tylko minimum kierownika biura + kompetencje i dodatki :) . Nie żartuję. Jeśli powyższego nie ma - to wychodzi tylko polski/ruski ład i zawracanie głowy. Musi być też zabezpieczona współpraca z kolegami komputerowcami-programistami. Jednym słowem bez gwarancji profeski - nie startuj. Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
Wiadomość wysłana przez: sirsilis w Październik 06, 2022,
też tak uważam że logiczne połączenie
Tytuł: Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
Wiadomość wysłana przez: homo novus w Październik 07, 2022,
Cytat: Danuta J. Samek w Październik 06, 2022,
Prowadzenie archiwum razem z kancelarią jest logiczne, wtedy budujemy zarządzanie dokumentacją. To bardzo trudny odcinek pracy. Musi być obsługiwany przez wykwalifikowanych urzędników znających i stosujących przepisy. Musi mieć 100% wsparcie ze strony zarządu/dyrekcji. No i nie może być to stanowisko archiwisty, tylko minimum kierownika biura + kompetencje i dodatki :) . Nie żartuję. Jeśli powyższego nie ma - to wychodzi tylko polski/ruski ład i zawracanie głowy. Musi być też zabezpieczona współpraca z kolegami komputerowcami-programistami. Jednym słowem bez gwarancji profeski - nie startuj. Pozdrawiam
Trudno lepiej ująć - żeby tylko to dotarło do wszystkich dyrekcji/zarządów itp.  :(.