Czy akta osobowe i dokumentację pracownicza przechowujecie na półkach razem? I jeszcze mam pytanie odnośnie kategorii archiwalnej dokumentacji pracowniczej, czy macie ją zmienioną na B10? bo w moim jrwa jest B3 lub B5 a stosujemy ją od tego roku i nie wiem czemu taką dali kategorię.
Dzień dobry, proszę się zastosować do JRWA, warto również skonsultować się z działem kadr (wytwórcą akt). Pozdrawiam
Akta osobowe przechowuję jako osobny zbiór, odrębnie od dokumentacji pracowniczej.
Jeśli chodzi o czas pracy i urlopy osób zatrudnionych (odnoszę się do JRWA dla gmin) to dla dokumentacji powstałej od 1.01.2019 r. liczymy kategorię B10 (informacja ze szkolenia), choć w JRWA jest B3 i B5. Czyli dla dokumentacji sprzed 2019 r. będzie kat. B3, B5. Ja dla bezpieczeństwa nie brakuję wcześniejszych lat. Jaka praktyka jest u Was? Czy trzeba zmieniać JRWA?
Przejęłam archiwum niedawno, JRWA nie było u nas zmienione, nie wiem czy ktoś się konsultował z AP.
Urlopy i czas pracy sprzed zmian wysłałam we wniosku o zgodę na zniszczenie, czekam na odpowiedź.
A po zmianach mam wątpliwości jak to zrobić, musiałabym dzielić te teczki na pracowników zatrudnionych przed zmianami,a po najlepiej każdego pracownika w osobnej teczce. Te pierwsze zniszczyłabym szybko, te drugie dopiero 10 lat po ustaniu zatrudnienia każdego z nich.
Jeszcze mam takie pytanie czy u kogoś jest tak że akta osobowe i listy płac przechowujecie razem na półce czy odrębnie? a akta osobowe się paginuje?