Cześć
W naszej firmie archiwum zakładowe prowadzone jest w formie tradycyjnej, nie mamy elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją. Cześć osób korzysta z platformy ePUAP, czy dokumentacja wytworzona na platformie elektronicznej powinna być drukowana i archiwizowana w teczkach rzeczowych?
Proszę o opinię/odpowiedź.
Jeśli macie system tradycyjny i podlegacie pod rozporządzenie PRM z 18.01.2011 r., to wszystkie dokumenty elektroniczne, ale też np. maile powinny być drukowane i włączane do akt sprawy.
Dziękuję za odpowiedź, rzeczywiście tak powinno być. W przypadku ePUAP, słyszałem, że do dokumentu powinno się dołączyć tabelkę z podpisem. Trochę nie wiem o co chodzi z tą tabelką, ale przyjrzę się sprawie, jak ktoś będzie u nas taki dokument generował.
jeśli podlegasz pod Rozporządzenie PRM z 2011 to wyraziście jest opisane co należy zrobić w par. 45, 47. Dokładnie, krok po kroku. Włącznie z wydrukowaniem UPP/UPO, naniesieniem zapisu (albo pieczątki jak u mnie), podpisaniem. Może ta "tabelka" to właśnie UPO