Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: młodziak w Październik 28, 2021,

Tytuł: Poprawa do AP
Wiadomość wysłana przez: młodziak w Październik 28, 2021,
Witam! Mam pytanie, ponieważ wysłaliśmy Instrukcję Kancelaryjną i JRWA do poprawy. Wystąpiła jednak zmiana organizacyjna i trzeba uaktualnić JRWA a dokumenty te dopiero co zostały przekazane do archiwum do sprawdzenia. Czy napisać pismo o zmianie teraz czy dopiero po fakcie jak je sprawdzą i odeślą? Zależy taż nam, żeby owe normatywy zaczęły funkcjonować od 1.01.2022 roku. Proszę o radę.
Tytuł: Odp: Poprawa do AP
Wiadomość wysłana przez: archiwistka90 w Październik 28, 2021,
Teraz, po co ktoś ma nad tym pracować jak zaraz będzie trzeba zmieniać
Tytuł: Odp: Poprawa do AP
Wiadomość wysłana przez: młodziak w Październik 28, 2021,
Bo rozumiem, że każdą zmianę, i w JRWA i zmianę organizacyjną, muszę zgłaszać do mojego AP?
Tytuł: Odp: Poprawa do AP
Wiadomość wysłana przez: Jarek w Październik 28, 2021,
Jrwa co do zasady nie ma nic wspólnego ze strukturą organizacyjną jednostki.
Generalnie, jeśli masz tego typu wątpliwości, to pytaj u źródła czyli w archiwum państwowym, nie zjedzą Cię  ;)