Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: AniaArch w Październik 05, 2021,

Tytuł: Przejęcie akt od firmy w likwidacji
Wiadomość wysłana przez: AniaArch w Październik 05, 2021,
Witam, mam problem ponieważ zostały mi przekazana akta od firmy, która jest w likwidacji.
Firma stworzyła spisy akt.
I teraz mój problem polega na tym co dalej?
Jak postępować z przejętymi aktami?
Gdzie mam włożyć te spisy?
:'(
Dodam, że spisy są napisane ręcznie nie ma tam miejsca żeby napisać, że coś zostanie zniszczone. 
Tytuł: Odp: Przejęcie akt od firmy w likwidacji
Wiadomość wysłana przez: Danuta J. Samek w Październik 05, 2021,
Czy istnieje jakiś prawny zapis LIKWIDATORA potwierdzający, że dokumentacja tej firmy ma być dziedziczona właśnie przez pani instytucję?
Tytuł: Odp: Przejęcie akt od firmy w likwidacji
Wiadomość wysłana przez: AniaArch w Październik 05, 2021,
Pracuję w jednostce samorządowej i firma/fundacja, która jest w likwidacji napisała do Zarządu Powiatu by dokumenty zostały przekazane nam, w związku z tym na posiedzeniu zarządu podjęli decyzję o przekazaniu nam tych dokumentów - ale uchwały w tej sprawie nie mam.
Tylko firma/fundacja, która się likwiduje napisała pismo, że przekazuje nam dokumenty zgodnie ze sporządzonymi spisami.
Tytuł: Odp: Przejęcie akt od firmy w likwidacji
Wiadomość wysłana przez: Danuta J. Samek w Październik 05, 2021,
warto i trzeba wiedzieć: https://archiwista24.wordpress.com/2015/04/21/postepowanie-z-dokumentacja-w-sytuacji-likwidacji-jednostki-organizacyjnej/