Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: milka120109 w Marzec 18, 2021,

Tytuł: Postępowanie z czwartym egzemplarzem spisu materiałów archiwalnych
Wiadomość wysłana przez: milka120109 w Marzec 18, 2021,
Witam :)
W mej jednostce w instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego jest zapis : "W porozumieniu z dyrektorem Archiwum Państwowego ustala się postępowanie z czwartym egzemplarzem spisu materiałów archiwalnych",  co robicie u siebie z tym 4 egzemplarzem spisu? U nas poprzednia archiwistka przesyłała do AP wraz ze sprawozdaniem z działalności AZ. 
Tytuł: Odp: Postępowanie z czwartym egzemplarzem spisu materiałów archiwalnych
Wiadomość wysłana przez: Bolek w Marzec 18, 2021,
Z reguły 4 egzemplarz wysyła się do AP w ciągu roku. I tutaj są różne metody postępowania. Niektórzy wysyłają spisy po każdym przejęciu kat. A do AZ. Niektórzy gromadzą spisy i przekazują np. podczas kontroli AZ a nie którzy wysyłają jako załączniki do sprawozdania z działałności Az za dany rok.