Dobry wieczór,
w zakładzie w którym funkcjonuje archiwum zakładowe opracowywana jest tabela środków ochrony.
Czy dla pracowników archiwum istnieją odrebne regulacje prawne określające konkretne rodzaje i ilości należnych środków ochrony osobistej ?
W jaki sposób ta kwestia w waszych archiwach uregulowana?
Wydaje mi się że nie ma odrębnych regulacji. Niektóre instrukcje kancelaryjne posiadają zapisy że nalezą się co najmniej rękawiczki i fartuch.
U mnie dostaje to co jest w tabeli przydziału.
Cytat: peter7712 w Marzec 02, 2021,
Wydaje mi się że nie ma odrębnych regulacji. Niektóre instrukcje kancelaryjne posiadają zapisy że nalezą się co najmniej rękawiczki i fartuch.
U mnie dostaje to co jest w tabeli przydziału.
Raczej instrukcje archiwalne.
Kwestie dotyczące zapewnienia pracownikom środków ochrony indywidualnej reguluje kodeks pracy oraz przepisy dotyczące bhp. Archiwiście najczęściej przysługują rękawiczki, fartuch, maseczka. Tymi kwestiami i tabelą przydziału środków ochrony powinna zajmować się osoba odpowiedzialna w danym zakładzie za BHP.