Witam.
Może to już było ale mimo wszystko jeszcze raz (tak dla uporządkowania wiedzy) się Was pytam.
Wyobraźmy sobie. mamy taki zakład jak Centrum Usług Wspólnych w jakiejś gminie i nigdy nie brakowano dokumentów.
CUW ma normatywy zatwierdzone przez AP w roku 2013. Wcześniej nie miała żadnych.
Natomiast na początku lat 2000 przejęła dokumenty po innej jednostce zajmującej się wcześniej w gminie usługami wspólnymi.
Jak porządkować takie dokumenty? Oczywiście kategorie archiwalne brane są tylko z tego jrwa zatwierdzonego przez AP.
Czy powinienem podzielić je na trzy części, gdzie
jedna (do 1999 roku) ma symbole i tytuły według Zarządzenia Ministra - Prezesa Urzędu Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1990 roku w sprawie ustalenia jrwa dla urzędów terenowych organów rządowej administracji ogólnej
druga (od 2000 do 2012r.) opiera się na Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków miedzygminnych.
trzecia (dokumenty wytworzone po 2013r.) podlega kwalifikowaniu już według obowiązującego w CUW jrwa.
Czy jednak powinienem podczas tworzenia spisów zdawczo - odbiorczych, które zawierają stare dokumenty (wytworzone przed 2012 roku) nie pisać znaków i symboli ze starych jrwa tylko pisać tytuły, lata oraz kategorię archiwalną?
Dzięki i pozdrawiam
Sindbad
Witam
Brak odzewu. Czy mogę liczyć na odpowiedz?
Pozdrawiam