Jednostka organizacyjna dysponuje dokumentacją techniczną stworzoną na potrzeby inwestycji, która ostatecznie jednak nigdy nie powstała i nie powstanie (dokumentacja dotyczy więc nieistniejących obiektów). Czy w związku z tym jednostka potraktować ją może jako kat. Bc i przeznaczyć do brakowania, ubiegając się o zgodę właściwego AP?
Moim zdaniem raczej jako kat. B5, tak samo jak standardowa dokumentacje techniczną.
Tyle ze w tym przypadku okres przechowywania będzie liczony od daty wytworzenia dokumentacji, a nie od likwidacji obiektu (skoro żaden obiekt nie powstał).
Z uwagi na nietypowość sytuacji dopytałbym jednak w AP.
Miałem styczność z tego typu dokumentacją na wykonanie oczyszczalni ścieków, która zajmowała w AZ cały regał blokując cenne metry jakże potrzebnej powierzchni magazynowej. Oczyszczalnia nie powstała bo zmieniłąasię koncepcja i sposób zagospodarowania powstałych ścieków. Poza tym zmieniły się przepisy, weszliśmy do UE, wygasły zgody, itp. Ostatecznie została wybrakowana. We wniosku na brakowanie opisano dlaczego jest ona nie potrzebna itp.