Witajcie.
Dostaliśmy zgodę od AP na brakowanie dokumentacji kat. B.
Niestety zostaliśmy z tym sami, koordynator przeszedł na emeryturę...
Czy następnym krokiem jest napisanie pisma do starosty o powołanie komisji?
Czy w tym piśmie należy wskazać zarządzenie starosty?
Jak to dalej ma wyglądać?
Czy archiwista, koordynator, osoba zajmująca się u was archiwizacją pracowała na stanowisku samodzielnym, czy też w ramach jakiegoś wydziału? Jeżeli jest zgoda na brakowanie tzn że wiesz jakie dokumenty powinny być wybrakowane. Wystarczy /tak uważam/ aby naczelnik wydziału, w którym pracował archiwista/koordynator wskaże osobę lub sam wybierze odpowiednią firmę zajmującą się brakowaniem i to wszystko.
Komisję powołuje się przed wystąpieniem do AP o zgodę na brakowanie. Zadaniem komisji jest wytypowanie dokumentacji do brakowania.
Skoro macie już zgodę pozostaje tylko wybrać formę, która dokona zniszczenia dokumentacji.