Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: młodziak w Sierpień 27, 2020,

Tytuł: decyzja
Wiadomość wysłana przez: młodziak w Sierpień 27, 2020,
Pytanie: Pracuję w OPS i ostatnio zadano mi takie pytanie: w jaki sposób oznaczyć np. sprawę o zasiłek jeśli ta sama osoba złożyła dokumenty w lutym, świadczenie zostało przyznane i wydana decyzja. Następnie decyzja w kwietniu została uchylona. W lipcu ta sama osoba składa zasiłek na to samo dziecko. I teraz pytanie jak to oznaczyć?
Tytuł: Odp: decyzja
Wiadomość wysłana przez: Rovan w Sierpień 27, 2020,
Nie za bardzo rozumiem w czym problem?
Każdy wniosek o przyznanie zasiłku rozpoczyna nową sprawę, każda sprawa ma swój znak, którym oznaczone są jej akta.

Chyba, że chodzi ci o to aby w jakiś sposób zaznaczyć, że obydwie sprawy dotyczą tej samej osoby?
Można ująć to w spisie spraw (kolumna "tytuł - treść sprawy").
Można również prowadzić teczkę zbiorczą dla każdego klienta OPS (co jest raczej powszechną praktyką). Wówczas akta wszystkich spraw dot. tej samej osoby przenosi się do jej teczki zbiorczej.
Tytuł: Odp: decyzja
Wiadomość wysłana przez: młodziak w Sierpień 27, 2020,
Dzięki,, też tak sądziłem ale wolałem się upewnić